del duju reguliavimo
Moderatoriai: nerux, cvykas, vytas121
- bronislovas
- Forumietis
- Pranešimai: 202
- Užsiregistravo: Ket Lap 30, 2006 11:07 am
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
del duju reguliavimo
gal kas zino geru meistru kurie sureguliuotu dujas Vilniuje?
duju reduktorius italiskas nieko ipatingas, bet paciam kazkaip nesigauna suderint gal sakau ant stendo bus daug greiciau ir tiksliau
duju reduktorius italiskas nieko ipatingas, bet paciam kazkaip nesigauna suderint gal sakau ant stendo bus daug greiciau ir tiksliau
openbox 810, 110cm ofset, 4°w-5°e-13°e-19°e
-
- Forumietis
- Pranešimai: 361
- Užsiregistravo: Šeš Sau 12, 2008 10:37 pm
- Miestas: Rumsiskes
- Susisiekti:
Re: del duju reguliavimo
siaip tai geriau reguliuoti kas stato dujas stendas nepadejo padidina duju
sanaudas sumoki uz nieka,jieskok garaziniu kurie senai tuo uzsiima
sanaudas sumoki uz nieka,jieskok garaziniu kurie senai tuo uzsiima
- bronislovas
- Forumietis
- Pranešimai: 202
- Užsiregistravo: Ket Lap 30, 2006 11:07 am
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
-
- Forumietis
- Pranešimai: 361
- Užsiregistravo: Šeš Sau 12, 2008 10:37 pm
- Miestas: Rumsiskes
- Susisiekti:
- bronislovas
- Forumietis
- Pranešimai: 202
- Užsiregistravo: Ket Lap 30, 2006 11:07 am
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
- widuxs
- Forumietis
- Pranešimai: 437
- Užsiregistravo: Šeš Gru 29, 2007 9:01 pm
- Miestas: jurbarkas
- Susisiekti:
-
- Forumietis
- Pranešimai: 2
- Užsiregistravo: Sek Bir 01, 2008 9:12 pm
- Susisiekti:
reguliuoti su stendu nera prasmes, nes beveik kaskart pildamas dujas ju sudetis labai skiriasi, ir visas reguliavimas eina niekais.
su varstu ant reduktoriaus suk tol kol variklio apsisukimai bus 800 (variklis turi buti karstas), po to sukelk apsukas iki 3000 ir sukinedamas
varzta ant slango surask ta vieta kai variklis sukasi geriausiai.
su varstu ant reduktoriaus suk tol kol variklio apsisukimai bus 800 (variklis turi buti karstas), po to sukelk apsukas iki 3000 ir sukinedamas
varzta ant slango surask ta vieta kai variklis sukasi geriausiai.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1633
- Užsiregistravo: Ket Bal 26, 2007 12:24 pm
- Miestas: plunge
- Susisiekti:
visiska tiesa pasake kolega. duju irangos veikimas priklauso labai nuo paciu duju ir nuo slegio balione,susireguliaves ant stendo pilnu balionu duju tustejant balionui irangos darbas ir sanaudos keisis,kaip ir jeigu sureguliuosi su pustusciu balionu ,uzpylus pilna sanaudos bus didesnes ir CO ismetimas visiskai kitoks...
reguliavimo budas kuri visad as pats naudoju:uzsivedi iki darbines temperaturos isilusi motora ir prisukineji duju kraneli(kur itaisytas slange tarp maisytuvo ir reduktoriaus) prisuki letai kol jauciasi,kad truksta duju ir motoras slopsta,pagazavus nepriima gazo ir tada letai po truputi pradedi atsukinet vis pagazuodamas ir jauti ar priima apsukas,ar ne,jei dar yra duju trukumas nepriima apsuku ir dazniausia saudo,ta procesa pratesi tol kol variklis pilnai priima apsukas uzgazavus ir dideliom apsukom dirbdamas nesaudo ir netrukcioja,tada reiskia varikliui optimaliai pakanka duju normaliam darbui...reguliavima geriausia daryt esant apie puse baliono duju..
reguliavimo budas kuri visad as pats naudoju:uzsivedi iki darbines temperaturos isilusi motora ir prisukineji duju kraneli(kur itaisytas slange tarp maisytuvo ir reduktoriaus) prisuki letai kol jauciasi,kad truksta duju ir motoras slopsta,pagazavus nepriima gazo ir tada letai po truputi pradedi atsukinet vis pagazuodamas ir jauti ar priima apsukas,ar ne,jei dar yra duju trukumas nepriima apsuku ir dazniausia saudo,ta procesa pratesi tol kol variklis pilnai priima apsukas uzgazavus ir dideliom apsukom dirbdamas nesaudo ir netrukcioja,tada reiskia varikliui optimaliai pakanka duju normaliam darbui...reguliavima geriausia daryt esant apie puse baliono duju..
----------------------------------------------------
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių