samis rašė:Mokytojai iš mažens įskiepija vertybes, kuriomis vadovaujasi užaugęs individas ir svolačiams egzistuoti nebelieka terpės.
Aš pilnai pritariu, jog mokytojas ir mokykla yra, antras po šeimos, faktorius, kuris formuoja vaiko suvokimą apie pasaulį. Pilnai pritariu ir tam, kad mokytojai gautų pakankamą atlygį už savo darbą bet su viena svarbia sąlyga: JIS TURI BŪTI MOKYTOJU. Sakydamas "turi būti mokytoju" turiu omenyje, jog toks mokytojas turi būti profesionalus, turi mokėti sudominti vaikus, ateiti į mokyklą ne tam, kad tik atbūti tas valandas ir bėgti namo į daržą agurkų ravėti. Jis, mokytojas, turi būti mokinio draugas, kurio mokinys neturi bijoti klausdamas jam rūpimo klausimo. Mano galva, toks mokytojas turi būti griežtai atrenkamas iš visokių, pasipelnyti iš mokytojo duonos (tipo pasėdėsiu ir gausiu gerą algą), įvairaus plauko budulių. O ar daug mes turime gerų pedagogų? Pavyzdžiui aš prisimenu prasirūkiusį matematikos mokytoją, kuris paskubomis išdėsto dalyką ant lentos, sumurma, jog visa kita rasite vadovėlyje, pagrasina diktantu ir bėga iš klasės užtraukti dar vieną dūmą. Arba prisimenu dar linksmesnį epizodą, kuris, deja, galutinai man padėjo pagrindą pasipiktinti mokykloje dirbančių mokytojų kompetencija. O istorija tokia: buvau tada aš šeštokas lyg ir, na gal septintokas ir buvo biologijos pamoka, tema apie arachnidus,o tiksliau voragyvius. Na ir aiškino voro sandarą, tai, jog turi jis 6, o kai kurie ir 8 akis. O man kilo klausimas, kaip voras mato su tiek daug akių, tad ėmiau ir mokytojos paklausiau. Ir vietoje galimo atsakymo nežinau, pasidomėsiu ar kažkas panašaus, išgirdau atsakymą, jog
"Eeee, hmmm... na, bet tu ir užduodi tokius klausimus, pavartyk vadovėlį." Galop paskutinis mokytojos sakinys buvo
"Žodžiu voras mato gerai". O žinote kaip jaučiausi, kai dalis klasės žvengia, nes tokius kvailus klausimus užduodu. Likau kaltas, kad paklausiau... Ir manote labai kažkas pasikeitė? Toli gražu. Vis dar toks pats žinių pateikimas, vis dar mokiniai klasifikuojami į gabius ir nelabai. Nors, beje, vieni gali būti gabūs matematikoje, kiti gimtojoje kalboje, bet mokytojas tai traktuoja kaip tinginystę...