nes iš jų 2011.01.03 buvo pirktas Lcd LG-42 televizorius , po kurio laiko pamatėme monitoriuje (ekrane ) vaizde aukštyn žemyn judantį dėme tamsia (panašų į vabzdį ),kur techniškai neturėjo patekti nei pas gamintoją, nei pas vartotoją – taip nurodė tv serviso darbuotojai. Po to nuvežėme pardavėjo siuntimu (žodiniu) į garantį jų aptarnavimą, esantį Kaune „TC“ centrą ir pateikėm raštu prašymą, kad atsisakome remonto, ir kad jų servisas atliktų diagnostiką, dėl kokios priežasties atsirando“ gyvis“. Pagal gamintoją - ten niekas negali patekti, išskyrus skystį , jei televizorius yra jų firmos gaminys ir panelės remontas netliekamas, nes yra suklijuotas su ekranu.Taip pat parašėme pareiškimą dėl nekokybiškos prekės pakeitimo ar grąžinimo pinigais . UAB „ AGservice „ meistras priėme TV, kaip buvo reikalaujama garantinei prekei, jokiu korpuso pažeidimų ir t.t. nerado , tai pat matė ekrane „daiktą,“kuris slankiojo. Po keleto dienų paskambino ir pranešė kad išimtas vabzdys . Paprašius paaiškinti kokiu techniniu būdu išėmė („atklijavo“ar t.t.) atsisakė nuo komentarų ir liepė atsiimti televizorių. O prekybinikai pareiškė, kad dėl vabzdžių garantija netaikoma, nors ir ten jie patekti negali.
Ju servisas pareiškė, kad reiks susimokėti už paslaugas, nes čia atskiros įmonės su TC prekyba,nors ir randasi tame pačiame pastate ir aptarnauja tik garantinius Topo Centro klientus. TV dar netsiėmėm , nes išsiųsti dėl prekės kokybės įvertinimo nebegaliu, servisas įkalčius pašalino neleistinu būdu, o gamintojas tokiu būdu „remontuotoms“ prekėms garantijos netaiko. Todėl ir norėčiau sužinoti kaip išeiti iš tokio „užburto“prekybininkų rato. ....................Tik apie vartotojų teises nekalbėkit .....jie kaip
multike šneka .”vaikai gyvenkime draugiškai“.
![Cool 8)](./images/smilies/sorry.gif)