Sutartis su Teo dėl tiunerio
Parašytas: Pen Vas 22, 2008 3:08 pm
Kaip žinia Teo sudarinėja sutartis su gyventojais ir siūlo DVB-T tiunerius už nedidelę kaina - apie 350 lt. Tipo tai yra iš ES subsidijuojami tiuneriai ir vienam gyventojui atiteks tik vienas toks tiuneris. Norint pirkti tam pačiam gyventojui sekantį tiunerį, teks mokėti pilną kainą, kuri šiuo metu yra apie 650 lt.
Peržiūrėjau vieną sutartį, tačiau joje nieko nenumatoma apie apribojimus.
Tad ir iškyla klausimas ar iš tikrųjų bus apribota LR gyventojui per savo gyvenimą įsigyti tik vieną subsidijuojamą tiunerį?
Gal kas daugiau apie tai įstatymiškai žinote?
Skaitmeninės antžeminės TV pakuotės perdavimo aktas
Akto surašymo data: 2008 m. 01 mėn. 25 d.
Šiuo aktu pažymime, kad:
1. Klientas
TEO LT, AB klientų aptarnavimo centre, esančiame adresu gavo DVB-T TV priedėlį (toliau – Skaitmeninės antžeminės TV pakuotė), kurios serijinis numeris:
MOTOROLA VIP1920TDB ser. Nr. 1920******** ,
2. Skaitmeninės antžeminės TV pakuotė perduodama kliento nuosavybėn tik po išankstinio apmokėjimo ir pateikus mokėjimą patvirtinantį dokumentą.
3. Skaitmeninės antžeminės TV pakuotės garantijos sąlygos:
3.1. skaitmeninės antžeminės TV pakuotės garantinės priežiūros laikotarpis – 12 mėn.;
3.2. garantija skaitmeninės antžeminės TV pakuotei taikoma tik tuo atveju, jei klientas skaitmeninės antžeminės TV pakuotę naudoja pagal tiesioginę paskirtį, laikydamasis skaitmeninės antžeminės TV pakuotės vartotojo instrukcijoje numatytų sąlygų;
3.3. pretenzijas dėl skaitmeninės antžeminės TV pakuotės gedimų klientas gali pareikšti jeigu gedimai buvo nustatyti per garantinės priežiūros laikotarpį;
3.4. garantinės priežiūros laikotarpiu ne dėl kliento ar ne dėl trečiųjų asmenų kaltės atsiradę skaitmeninės antžeminės TV pakuotės gedimai šalinami ir sugedusi skaitmeninės antžeminės TV pakuotė TEO LT, AB klientų aptarnavimo centruose keičiama TEO ar jos įgalioto atstovo nemokamai. Nesant galimybės pakeisti sugedusią skaitmeninės antžeminės TV pakuotę to paties gamintojo bei to paties modelio pakuote, TEO turi teisę pakeisti sugedusią skaitmeninės antžeminės TV pakuotę kita, lygiaverčia techninių duomenų skaitmeninės antžeminės TV pakuote. Pakeistai skaitmeninės antžeminės TV pakuotei naujas garantinės priežiūros laikotarpis nenustatomas;
3.5. pateikdamas skaitmeninės antžeminės TV pakuotę garantinei priežiūrai, klientas privalo pateikti TEO atstovui skaitmeninės antžeminės TV pakuotės perdavimo aktą, patvirtinantį skaitmeninės antžeminės TV pakuotės perdavimą kliento nuosavybėn.
3.6. garantinė įrangos priežiūra neatliekama, jei nustatoma bent viena iš šių aplinkybių:
3.6.1. skaitmeninės antžeminės TV pakuotė buvo naudojama ne pagal tiesioginę paskirtį;
3.6.2. skaitmeninė antžeminės TV pakuotė naudota nesilaikant vartotojo instrukcijos sąlygų, yra mechaniškai ar kitaip pažeista;
3.6.3. skaitmeninės antžeminės TV pakuotės gedimai atsirado dėl elektros tinklo įtampos šuolių, gaisro, žaibo išlydžių ar kitų stichinių nelaimių;
3.6.4. pažeisti garantiniai skaitmeninės antžeminės TV pakuotės lipdukai (plombos);
3.6.5. TEO atstovui nepateikiamas skaitmeninės antžeminės TV pakuotės perdavimo aktas, patvirtinantis įrangos perdavimą kliento nuosavybėn arba įrangos duomenys neatitinka nurodytų pateiktuose dokumentuose;
3.6.6. pasibaigęs garantinės priežiūros laikotarpis.
4. TEO LT, AB neprisiima atsakomybės už transliavimo/retransliavimo kokybę, išskyrus tuos atvejus, kai transliavimo kokybė priklauso nuo skaitmeninės antžeminės TV pakuotės veikimo.
Pastaba*: Asmens kodas rašomas tik esant kliento sutikimui. Klientui nesutinkant pateikti asmens kodą, rašoma gimimo data.
Įrangą perdavė: ..........................................................................................................................................................
(Pareigos) (Parašas) (Vardas ir pavardė)
Įrangą priėmė: ...........................................................................................................................................................
(Parašas) (Vardas ir pavardė)
Peržiūrėjau vieną sutartį, tačiau joje nieko nenumatoma apie apribojimus.
Tad ir iškyla klausimas ar iš tikrųjų bus apribota LR gyventojui per savo gyvenimą įsigyti tik vieną subsidijuojamą tiunerį?
Gal kas daugiau apie tai įstatymiškai žinote?
Skaitmeninės antžeminės TV pakuotės perdavimo aktas
Akto surašymo data: 2008 m. 01 mėn. 25 d.
Šiuo aktu pažymime, kad:
1. Klientas
TEO LT, AB klientų aptarnavimo centre, esančiame adresu gavo DVB-T TV priedėlį (toliau – Skaitmeninės antžeminės TV pakuotė), kurios serijinis numeris:
MOTOROLA VIP1920TDB ser. Nr. 1920******** ,
2. Skaitmeninės antžeminės TV pakuotė perduodama kliento nuosavybėn tik po išankstinio apmokėjimo ir pateikus mokėjimą patvirtinantį dokumentą.
3. Skaitmeninės antžeminės TV pakuotės garantijos sąlygos:
3.1. skaitmeninės antžeminės TV pakuotės garantinės priežiūros laikotarpis – 12 mėn.;
3.2. garantija skaitmeninės antžeminės TV pakuotei taikoma tik tuo atveju, jei klientas skaitmeninės antžeminės TV pakuotę naudoja pagal tiesioginę paskirtį, laikydamasis skaitmeninės antžeminės TV pakuotės vartotojo instrukcijoje numatytų sąlygų;
3.3. pretenzijas dėl skaitmeninės antžeminės TV pakuotės gedimų klientas gali pareikšti jeigu gedimai buvo nustatyti per garantinės priežiūros laikotarpį;
3.4. garantinės priežiūros laikotarpiu ne dėl kliento ar ne dėl trečiųjų asmenų kaltės atsiradę skaitmeninės antžeminės TV pakuotės gedimai šalinami ir sugedusi skaitmeninės antžeminės TV pakuotė TEO LT, AB klientų aptarnavimo centruose keičiama TEO ar jos įgalioto atstovo nemokamai. Nesant galimybės pakeisti sugedusią skaitmeninės antžeminės TV pakuotę to paties gamintojo bei to paties modelio pakuote, TEO turi teisę pakeisti sugedusią skaitmeninės antžeminės TV pakuotę kita, lygiaverčia techninių duomenų skaitmeninės antžeminės TV pakuote. Pakeistai skaitmeninės antžeminės TV pakuotei naujas garantinės priežiūros laikotarpis nenustatomas;
3.5. pateikdamas skaitmeninės antžeminės TV pakuotę garantinei priežiūrai, klientas privalo pateikti TEO atstovui skaitmeninės antžeminės TV pakuotės perdavimo aktą, patvirtinantį skaitmeninės antžeminės TV pakuotės perdavimą kliento nuosavybėn.
3.6. garantinė įrangos priežiūra neatliekama, jei nustatoma bent viena iš šių aplinkybių:
3.6.1. skaitmeninės antžeminės TV pakuotė buvo naudojama ne pagal tiesioginę paskirtį;
3.6.2. skaitmeninė antžeminės TV pakuotė naudota nesilaikant vartotojo instrukcijos sąlygų, yra mechaniškai ar kitaip pažeista;
3.6.3. skaitmeninės antžeminės TV pakuotės gedimai atsirado dėl elektros tinklo įtampos šuolių, gaisro, žaibo išlydžių ar kitų stichinių nelaimių;
3.6.4. pažeisti garantiniai skaitmeninės antžeminės TV pakuotės lipdukai (plombos);
3.6.5. TEO atstovui nepateikiamas skaitmeninės antžeminės TV pakuotės perdavimo aktas, patvirtinantis įrangos perdavimą kliento nuosavybėn arba įrangos duomenys neatitinka nurodytų pateiktuose dokumentuose;
3.6.6. pasibaigęs garantinės priežiūros laikotarpis.
4. TEO LT, AB neprisiima atsakomybės už transliavimo/retransliavimo kokybę, išskyrus tuos atvejus, kai transliavimo kokybė priklauso nuo skaitmeninės antžeminės TV pakuotės veikimo.
Pastaba*: Asmens kodas rašomas tik esant kliento sutikimui. Klientui nesutinkant pateikti asmens kodą, rašoma gimimo data.
Įrangą perdavė: ..........................................................................................................................................................
(Pareigos) (Parašas) (Vardas ir pavardė)
Įrangą priėmė: ...........................................................................................................................................................
(Parašas) (Vardas ir pavardė)