Iš "perekūpo" užrašų
Parašytas: Pen Bir 05, 2020 12:50 pm
Kaip parduoti laužą už vidutinę kainą:
- Jei mašinoje yra webasto ar kokia gera audio aparatūra - išmontuojam, vis tiek daugiau pinigų negausi.
- Jei yra geri lietnykai - numontuojam, uždedam pigiausius su padangom iš šiukšlyno, jei paliksi vis tiek daugiau pinigų negausi.
- Jei ūžia vairo kolonėle ar siurblys - pilam tiršto tepalo. Tvarkymas brangus ir sutvarkęs daugiau pinigų negausi.
- Jei miręs amortizatorius - pragręžiam skylę, privarom tepalo, 500 km laikys.
- Sunkiai kuriasi, nieko, dedam žymiai galingesnio starto srovės akumą. Starteris parūks, generatorius nedakraus, bet mašina kursis kaip pašėlus. Jei vistiek nepadeda - oro filtrą suvilgom eteriu, praduriam keletą skylučių. Ypač veikia žiemą, eteris ne taip greitai garuoja.
- Motoras meta mėlyną dūmą, kritusi kompresija, supilam tirštą tepalą ir dar daktaro. Kompresija kuriam laikui išsilygins, laikys iki tepalų keitimo.
- Dūmina juodai, forsūnkės pila dyzelį - į baką pilam 1/3 dalį aukščiausio rūšies aliejaus, dar galima nusipirkt gatavų priedų, visokių stop smoke ir pnš. Nedūmins ir kurį laiką dirbs lygiau.
- Barška smagratis - pragręžiam nedidelę skylutę duslintuve. Nesigirdės.
- Traška granatos - sukeičiam pusėm.
- Ūžia greičių dežė - tirštas tepalas, visokie daktarai padės. Jei vistiek ūžia supilam kokį puslitrį virš normos. Kuriam laikui nutils.
- Sankaba prie pabaigos - biški paveržiam, pedalo eigą galima kiek sumažinti šaibomis.
- Slenkstyje skylė - užpurškiam makrofleksu, dailiai pašlifuojam nudažom graviteksu.
- Jei yra katalizatorius - aišku išpjaunam, palikęs daugiau pinigų negausi.
- Blogai stabdo - pašiausiam diskus ir kaladėles turbynke. Kol prisitrins stabdys geriau.
- Jei išdegęs duslintuvo bakelis, prapjaunam, privyniojam kokios stiklo vatos, užvirinam. Laikys kokį 1000km.
- Bėga alyva antifrizas - motorą nuplaunam, privarom kokių stop leak arba garstyčių. Ant švaraus motoro sauja dulkių nuo garažo gridų. Prapučiam kompresorium. Sakom , kad variklis neplautas.
- Jei didelė rida - sukam iki 185345 nepriklausomai nuo metų. Niekas nepirks mašinos su 370 000 rida net už pigiai. Jei mašina blogesnės būklės - iki 235862.
- Pasikartojam istoriją apie 1948 metų gimimo pardavėją vokiečiuose.
- Jei kas nejuda, girgžda, cypia, braška - padės WD, jei kas nors juda kas neturi judėt - padės moment klijai arba 3M juosta.
- Mašina turi blizgėt kaip katino pautai. Poliruot brangiai nekainuoja tik knistis laiko daug.
- Padangos nujuodintos, salonas išvalytas, pakvėpintas, įbrėžimai užtepti smazke, pariebintos plastmasės, pastatom vidutinę kainą ir, vaidindami įsižeidusius, nuleidžiam.
Mašina išeina kaip karšta bandelė žiemą.
- Jei mašinoje yra webasto ar kokia gera audio aparatūra - išmontuojam, vis tiek daugiau pinigų negausi.
- Jei yra geri lietnykai - numontuojam, uždedam pigiausius su padangom iš šiukšlyno, jei paliksi vis tiek daugiau pinigų negausi.
- Jei ūžia vairo kolonėle ar siurblys - pilam tiršto tepalo. Tvarkymas brangus ir sutvarkęs daugiau pinigų negausi.
- Jei miręs amortizatorius - pragręžiam skylę, privarom tepalo, 500 km laikys.
- Sunkiai kuriasi, nieko, dedam žymiai galingesnio starto srovės akumą. Starteris parūks, generatorius nedakraus, bet mašina kursis kaip pašėlus. Jei vistiek nepadeda - oro filtrą suvilgom eteriu, praduriam keletą skylučių. Ypač veikia žiemą, eteris ne taip greitai garuoja.
- Motoras meta mėlyną dūmą, kritusi kompresija, supilam tirštą tepalą ir dar daktaro. Kompresija kuriam laikui išsilygins, laikys iki tepalų keitimo.
- Dūmina juodai, forsūnkės pila dyzelį - į baką pilam 1/3 dalį aukščiausio rūšies aliejaus, dar galima nusipirkt gatavų priedų, visokių stop smoke ir pnš. Nedūmins ir kurį laiką dirbs lygiau.
- Barška smagratis - pragręžiam nedidelę skylutę duslintuve. Nesigirdės.
- Traška granatos - sukeičiam pusėm.
- Ūžia greičių dežė - tirštas tepalas, visokie daktarai padės. Jei vistiek ūžia supilam kokį puslitrį virš normos. Kuriam laikui nutils.
- Sankaba prie pabaigos - biški paveržiam, pedalo eigą galima kiek sumažinti šaibomis.
- Slenkstyje skylė - užpurškiam makrofleksu, dailiai pašlifuojam nudažom graviteksu.
- Jei yra katalizatorius - aišku išpjaunam, palikęs daugiau pinigų negausi.
- Blogai stabdo - pašiausiam diskus ir kaladėles turbynke. Kol prisitrins stabdys geriau.
- Jei išdegęs duslintuvo bakelis, prapjaunam, privyniojam kokios stiklo vatos, užvirinam. Laikys kokį 1000km.
- Bėga alyva antifrizas - motorą nuplaunam, privarom kokių stop leak arba garstyčių. Ant švaraus motoro sauja dulkių nuo garažo gridų. Prapučiam kompresorium. Sakom , kad variklis neplautas.
- Jei didelė rida - sukam iki 185345 nepriklausomai nuo metų. Niekas nepirks mašinos su 370 000 rida net už pigiai. Jei mašina blogesnės būklės - iki 235862.
- Pasikartojam istoriją apie 1948 metų gimimo pardavėją vokiečiuose.
- Jei kas nejuda, girgžda, cypia, braška - padės WD, jei kas nors juda kas neturi judėt - padės moment klijai arba 3M juosta.
- Mašina turi blizgėt kaip katino pautai. Poliruot brangiai nekainuoja tik knistis laiko daug.
- Padangos nujuodintos, salonas išvalytas, pakvėpintas, įbrėžimai užtepti smazke, pariebintos plastmasės, pastatom vidutinę kainą ir, vaidindami įsižeidusius, nuleidžiam.
Mašina išeina kaip karšta bandelė žiemą.