Puslapis 34

Parašytas: Pir Gru 03, 2007 5:23 pm
zvirblis234
Matomai nelabai yra ka girt .

Parašytas: Ant Gru 04, 2007 1:18 am
extremexxx
[quote="albinaz"][quote="extremexxx"]na vienaturio kol kas nereikia,neturiu ka jame vezt tenkinuos mersu coupe kebulu,bet idomi diskusija butu kokiu kuru varoma rinktis dyzelis,ar dujos???? visad buvau uz dyzelius ,bet dyzelino kainom linkstant ne i gera,labiau pradeda link taskinio duju ipurskimo traukt[/quote]Stai toks pavyzdys.As vazineju su dyzeliu o kaimynas su dujom.Betgi duju ima dvigubai daugiau , gale menesio paskaiciavus isaiskeja kad as maziau isleidau.Si rudeni jau du kartus ryta pas mane beldesi kad uztraukciau - nesikuria[/quote]
esu turejes ir dyzeli, ir benzina-dujas...kai dyzelinas buvo pigesnis tikrai dyzelis buvo stebuklinga ekonomija,bet bent manajam dyzeliui per pora metu "ledinis" variklis is 27atmosferu kompresijos liko 19atmosferu ,nors ir tepalus gerus pyliau ir saugojau ir tt paprasciausia dideli kilometrazai nuvargino,tad teko varikli pasikeist....tad apie patvaruma nesutinku ,kad dyzelis patvaresnis uz benzina-dujas,o ziema dazniausia tampyt reikia dyzeliu myletojus,ypac uzpraita ziema kai buvo -30 tai prazuvimas buvo su dyzeliais ,nes jei ir uzsivesdavo tai pavaziavus visvien uzgesdavo sutirstejus dyzelinui......o pernai jau turejau benz-dujas tai prie -25 ne maziausiu problemu uzsivesdavau ant benzo pavaziaves kol uzsils variklis jungdavau dujas,jokiu tampymu jokiu problemu....o dabar bandom paverst skaiciais manasis 1,4 tonos mersas variklis 2,2 "plyta" protingai vaziuojant suryja vidutiniskai 11-12l duju/100km=21lt(jei po 1.8lt) ,panasaus svorio ir panasaus galingumo dyzelis pvz bmw525tds suryja apie 8-9l dyzelio(jei po3,4lt)=30lt ,jei nuo furistu po 2,5lt=22lt..............na ir kur ekonomija??????jei nuo furistu imant dar dar ,o jei is koloneles tai tikrai dujos geriau...na cia mano grubus paskaiciavimai

Parašytas: Ant Gru 04, 2007 7:03 pm
zvirblis234
Dar reiketu paskaiciuot normalios duju irangos kaina + baliono uzimama vieta. Nusipirkus masina is EU nedaznai juk rasi duju iranga

Parašytas: Tre Gru 05, 2007 8:34 am
bronislovas
na nepaskaiciuota kad ir su dujom masinia uzkuriama ant benzo, o mieste visai nemazai ir susivalgo....

Parašytas: Tre Gru 05, 2007 9:56 am
BeFree
bronislovas rašė:na nepaskaiciuota kad ir su dujom masinia uzkuriama ant benzo, o mieste visai nemazai ir susivalgo....
aisku investicijos dideles bet vienkartines. isidejes dujas visiskai nesutaupau ant kuro nes dabar dvigubai daugiau pravaziuoju :)

Parašytas: Tre Gru 05, 2007 11:26 am
Vytautasgota
Galiu pasakyti jei daug pravaziuoji tada geriau deti geras dujas. Tada ir greitai atsipreka iranga ir ekonomija tikrai pasijaucia. Bet jei pravaziuoji per diena 40 ar 50 km tai tikrai geriau dyzeliukas ar net taspats benzinas. Neverta investuoti... 8) Aisku cia mano nuomone (Kadangi buvo laikas kai as per diena ivaziuodavau 200 km tai man dujos atsipirko per puse metu)

Parašytas: Tre Gru 05, 2007 12:22 pm
extremexxx
jei pliusine temperatura,tai man tu kokiu 5litru benzo menesiui uztenka tiem uzkurimam tai net nera ka skaiciuot,nes bent pas mane toks jungiklis,kad tik uzvedus per1-2 sekundes automatiskai imeta duju rezima,tai kiek ten to benzo...o vaziuojant mieste su paprasta duju iranga tai reikia gazo pastoviai iki dugno nelaikyt ir nebus tu dideliu sanaudu,kas pvz dyzeliui nesvarbu nes pastoviai gali dugna laikyt,visvien kuro panasiai pasiima cia dyzelio privalumas,o su dujom jau reikia su gazu protingiau elgtis....o jei duju iranga su kompu, i kekviena cilindra atskirai paduoda tai su tokia duju iranga teko pavazinet tai gaza galima ir iki dugno laikyt visvien sanaudos mazos tik si iranga brangesne...o kas del irangos kainos tai ziurint i automobilio kaina analogiska masina su benzininiu ir dyzeliniu varikliu nemazai skirias,dyzelio visad aukstesne kaina,tai ta skirtuma galima kompensuot i benzinine idedant dujas ir savikaina bus panasi kaip analogiskos dyzelines...

Parašytas: Tre Gru 05, 2007 8:14 pm
danielius
Cia tai bent visureigis

Parašytas: Tre Gru 05, 2007 8:44 pm
raimond
Duju aparaturos sumontavimu investicijos nesibaigia (patikekit) .

Parašytas: Tre Gru 05, 2007 9:12 pm
zvirblis234
Gamyklos juk gamina benzininius ir dizelinius automobilius , o dujos labiau tinka maistui ruost ( cia mano nuomone ). O kur dar saugumas ? Kiek paskaitai , jei avarijos metu automobilis sudege , tai kaip taisykle su duju iranga :grin:

Parašytas: Tre Gru 05, 2007 9:21 pm
raimond
Automobiliai dega ne todel kad sumontuotos dujos o del netvarkingos sistemos .

...

Parašytas: Tre Gru 05, 2007 9:25 pm
netikras
raimond rašė:Automobiliai dega ne todel kad sumontuotos dujos o del netvarkingos sistemos .
..būtent..dažniausia priežastis-tarpinė...(tarp vairo ir sėdynės...)

Parašytas: Tre Gru 05, 2007 9:27 pm
zvirblis234
raimond rašė:Automobiliai dega ne todel kad sumontuotos dujos o del netvarkingos sistemos .
Taigi mes LIETUVIAI , norim visko kas pigiau , o per ta piguma ir gaunas snipstas . Dar jei nedaug vaziuoji ir dedi bragia iranga tai ji tau atsipirks kai reiks ismest.

Parašytas: Tre Gru 05, 2007 9:55 pm
raimond
Kas del (tarp vairo ir sėdynės) fraze nuvalkiota taippat kaip ir kad mersas geriausias automobilis .

..

Parašytas: Tre Gru 05, 2007 10:17 pm
netikras
raimond rašė:Kas del (tarp vairo ir sėdynės) fraze nuvalkiota taippat kaip ir kad mersas geriausias automobilis .
..sutinku kad,kad frazė sena...o ką j ne į temą..?...dėl ko dega automobiliai?...prie ko čia kokia tai įranga...?..99 atvejai iš 100 ..dėl "lopų" ..juos vairuojančių... :grin:

Parašytas: Tre Gru 05, 2007 10:29 pm
raimond
Pagal vokieciu tyrimus duju įranga saugumu nenusileidžia benzinui . Svarbu gas gamintojas , montavimas , priežiūra . Turėjau benzina benzina-bujas dabar dyzelį . Daugiau dujų niekur nedėsiu nes nevisiem autamobiliam tinka .

Parašytas: Ket Gru 06, 2007 5:06 am
seewolf
zvirblis234 rašė:Gamyklos juk gamina benzininius ir dizelinius automobilius , o dujos labiau tinka maistui ruost ( cia mano nuomone ). O kur dar saugumas ? Kiek paskaitai , jei avarijos metu automobilis sudege , tai kaip taisykle su duju iranga :grin:
Na cia tai nesutikciau :) nemanau,kad benzinas maziau degi medziaga uz dujas.Na o del pigumo.kazkada skaiciau straipsni,kad atsipirktu irangos statymas,reikia kad dujos kolonelei butu pigesnes dvigubai uz benza.Deja to senai jau nera. :shock:

Parašytas: Ket Gru 06, 2007 8:18 am
remigijus
..tiek bezinas tiek dujos dega tik tada kai sudaro mišinį su oru.... :grin:

Parašytas: Ket Gru 06, 2007 11:50 am
extremexxx
tiek benzinis automobilis ,tiek dujinis su tvarkinga iranga vienoda tikimybe gali uzsidegt ,nes tai lygaus degumo produktai,dyzelina tik sunku uzdegt....dujos ir yra praktiskai du kartus pigesnes uz benza 1,8*2=3,6 ,benzas apie 3.3lt tai beveik 2kartai....del prieziuros brangumo tai nesakykit,kad dyzeliu prieziura pigi,forsunkiu siurbliu reguliavimas stendu kosminem kainom,geru pakaitinimo zvakiu pasikeitimas patys zinot kiek kainuoja,o tikrai nevienas dyzelio megejas ir siurbli yra keites kurie toli grazu pigumu nepasizymi,blokai galvutes nu temperaturu ir aukstu slegiu dazniausia dyzeliam trukineja,o dyzeliniu galvuciu kainos kosmines ,dyzeliui tepalus(automatiskai ir filtrus) rekomenduojama keist kas 5000km ,kad nesudrozt,benzinui kas 10000km,dideles talpos akumuliatoriaus keitimas praktiskai kas antra ziema(geriausiu atveju kas trecia),dyzelio prieziura tikrai brangesne....
dujas kas pusmeti nuvarai pareguliuot,ar siaip jei susvaigsta po 30lt padedi,kas pora metu reduktoriaus membranos pradeda sukietet pasikeiti 150-200lt ir visa "brangi" duju irangos prieziura....jei kokia rele,ar jungiklis dar pareina tai kainos nesikandzioja
dujom vazineja zmones,kurie neturi dideliu pajamu ir skaiciuoja......kam px ant litu ir px kiek ant kuro isleist tai patarimas seskit i benzinine auto ir maziausia problemu bus

Parašytas: Ket Gru 06, 2007 12:52 pm
remigijus
visa olandija ....dujinė.... :grin:

metų auto..

Parašytas: Ket Gru 06, 2007 2:04 pm
netikras

Parašytas: Ket Gru 06, 2007 5:18 pm
Vytautasgota
--- Duju aparaturos sumontavimu investicijos nesibaigia (patikekit) .
Nu nezinau as su dujomis pravazinejau du metus ir pravaziavau 80000km ir tik viena karta vaziavau pas meistrus... Ir tai tik patikrinti ar ten viskas tvarkoje ir filtrus pasikeisti... Taip kad viskas priklauso kas montuoja ir kokia iranga dedi... (pas mane buvo tiesioginis ipurskimas, montuota viloktoje)

Parašytas: Ket Gru 06, 2007 7:54 pm
raimond
Nepamirskit kad zvakes dujinem automobiliams keisti reikia dazniau duslintuvai prakiura greiciau variklis devisi labiau .

Parašytas: Pen Gru 07, 2007 1:04 am
extremexxx
bet zvakes benzininiam varikliui pakankamai pigios ,lyginan su dyzeliu pakaitinimais :grin: ....o dyzeliai varikliai irgi greiciau devisi ,nei benzininiai ,kaip jum atrodo kodel taip sunku susirast naudota parvaryta is uzsienio dyzeliuka su geros bukles varikliu.....paklauskit taxistais su dyzeliais dirbanciu,kurie vis daugiau ant duju pereina, paaiskins kaip dideli kilometrazai dyzeli "nuvargina" ypac keliones kai reikia aukstesnes apsukas palaikyt....
beto dyzelinui akciza dar kels i aukstumas,nes labiausiai is visu kuro rusiu aplinka tersia,o dujos ekologiskiausias is siuo metu rinkoje esanciu kuro rusiu

Parašytas: Pen Gru 07, 2007 9:48 am
renas
kiek žmoniu tiek ir nuomonių ,... ,bet aš už dujas nes norint nupirkt tvarkinga dizeli tikrai praktiskai neimanoma ,pas mane asmeniskai dar nuo rusiškų laikų visos mašinos buvo su dujomis , na tik su šiolaikinėm (daugiataške Duju yranga ) jau derinti be įrangos praktiskai neimanoma, šeip tai visada
pats pasireguliuoju ...