Puslapis 22

Re: Automobilių dujų įrangos ypatumai.

Parašytas: Pen Vas 06, 2015 8:31 pm
Kazas
dmart rašė:Pamegink atsakyti i klausimus: 1) ar benzinu variklis dirba idealiai? jeigu ne, tai dujos viska dar labiau sukomplikuos, meistrai varines vieni nuo kitu ir t.t. 2) ar daug vazineji trumpais atstumais (2-3km)? jeigu taip, tai nieko nesutaupysi, nes nespes persijungti i dujas (ypac ziema) 3) ar po 5 metu (kai dujos jau bus atsipirke) vis dar noresi vazineti su 13 metu senumo masina? 4) ar pasiruoses kas 300km ieskoti duju degalines ir stebeti kaip kiekviena karta pripila skirtinga kieki i ta pati baliona?
Audi B4. Dujos 4 karta. Važiuoju apie 5 km.
Problema, kad vėlai pradejo isijungt. 1 km lieka važiuot su dujom.
Kaip padaryt, kad greičiau persijunktų ant dujų.

Re: Automobilių dujų įrangos ypatumai.

Parašytas: Pen Vas 06, 2015 8:47 pm
ernissss
Kazas rašė: Audi B4. Dujos 4 karta. Važiuoju apie 5 km.
Problema, kad vėlai pradejo isijungt. 1 km lieka važiuot su dujom.
Kaip padaryt, kad greičiau persijunktų ant dujų.
Nustatyti žemesnę perjungimo temperatūrą arba patikrinti temperatūros daviklį.

Re: Automobilių dujų įrangos ypatumai.

Parašytas: Šeš Vas 07, 2015 2:54 am
widuxs
Sveiki nu nezinau 7 metus atvazinejau su AudiB4 ,2lt motoras nebuvo nei vieno saudymo ir jungtukas paprastas 3 padeciu vargo nei ziema ,nei vasara nebuvo,pries tai buvo Opel Askona 18 ipurskimas taip pat sistema tapati jokiu problemu,nori,arba reikia jungi bendza arba dujas ir leki,tik abiejuose auto buvo sudeti apsauginiai voztuvai nors ju ir neprireike,svarbu kad geras misinys o perjungti mechaniskai visai nesunku :) Tie automatiski daznai puliuodavo kiek girdejau .

Re: Automobilių dujų įrangos ypatumai.

Parašytas: Ket Bir 04, 2015 2:24 pm
Jorisis
O koks dujų įrangos valdymo kompiuteris yra vertas dėmesio? Svarstau tarp nevo ir diego-g3. Kurį geriau pasirinkti? O gal dar kitokių variantų turite pasiūlyti?