Penkerius metus naudojausi oficialiomis Viasat paslaugomis ir neturiu šiam operatoriui jokių priekaištų. Pritariu olesub nuomonei, prieš rašydamasis - pasiskaityk sutartį. Arba kaip sako Poška, nu, nebūk durnas ir nemokėk brangiau. Dėl signalo kokybės per palydovą - ne blogiau nei Astroj 19E, o juk vokiečiai statomi pavyzdžiu kitiems operatoriams. Apie teikiamas programas, be abejo, geriau nei antžeminėje Galoje. Mokama irgi brangiau, bet čia jau kiekvieno laisvė rinktis. Palydovinę televizija žiūriu gal penkiolika metų ir tik 2008 metų pabaigoje Viasat pasiūlymas atitiko mano lūkesčius. O būtent, trijų metų sutartis po 39 Lt/mėn su nemokamu Tv1000 Premium visą sutarties laiką ir 50 Lt metams už kortelę. Sumušėm rankom. Niekas per tą laiką nebandė iš sąskaitos nusirašyti daugiau pinigų nei priklauso, ar už naujai atsirandančias programas pakelti abonementą. Baigiantis 2011 metams patys paskambino ir pasiūlė pratęsti draugystę. Nieko prieš, sakau, o ką duosit geriau? Tai štai, yra pasiūlymas lojaliems klientams trys mėnesiai nemokamo paketo žiūrėjimo už sutarties pratęsimą dar dvejiems metams, likusį laikotarpį turint TV1000 Premium dovanų ir auksinį paketą už 39 Lt/mėn. Tinka, bet kortelės aptarnavimo mokestis nuo 2012 metų išauga iki 59 Lt metams, ką darysim su juo, klausiu. Vėlgi maloni mergaitė sako, kad jūsų sutartis pratęsiama dar prie 50 Lt įkainio ir jis nesikeis, jeigu laiku spėsit apmokėti už pirmuosius pratęsimo metus. Taip ir padarėm, antrus metus už kortelę buvo nuskaityti 59 litai, bet visa kita nesikeitė ir realiai džiaugiausi mokėdamas 34 Lt/mėn už turimą kokybišką paslaugą.
![Paveikslėlis](http://i023.radikal.ru/1312/cc/9eade4615877t.jpg)
Vėlgi, šiemet rugsėjo mėn. į elektroninį paštą gavau laišką primenantį apie sutarties pabaigą. Pasiskambinau laiške nurodytu numeriu, siūlomas tas pats planas sekantiems dvejiems metams, tik be trijų nemokamų mėnesių. TV1000 Premium, kaip visuomet, dovanojama. Primečiau, kad galutiniame rezultate Viasat gėris man brangsta 135 litais, nei turiu dabar. Jeigu negalima išlaikyti esamo statuso, reikia rašyti pareiškimą. Ta pati Viasat operatorė pasakė iki kurios datos reikia nutraukti sutartį, kad nepriskaičiuotų naujo kortelės mokesčio. Specialiai palikau neuždarytą debetą, sakau, gal susigundys nusirašyti daugiau negu priklauso nuo išeinančio kliento, kaip čia forumuose skaitau liūdnas istorijas apie apgautus žmones. Deja, paskutinis atskaitymas debete spalio mėn. - tik 36,40 Lt, visą lapkritį dar žiūrėjau auksinį paketą ir šią savaitę grąžinau kortelę į rankas Viasat punkte. Nesenai apturėjau skambutį , ar nepersigalvosiu, bet, deja, siūlė lygiai tą patį kaip anksčiau. Trijų nemokamų mėnesių nebėra, nebėra ir lojalaus kliento. Bet visumoje, bendravimas su Viasat man paliko kuo geriausius įspūdžius ir patys perskaitėte kodėl. Mano patirtis byloja, nemesk kelio dėl takelio. Esu eilinis žiūrovas, nenusipelnęs jokių privilegijų iš provaiderių pusės, o vis tik susisuku su pačiomis palankiausiomis sutartimis ar tai būtų Viasat su Gala, ar dar kas nors įdomesnio. Su žmonėmis reikia bendrauti, o ne vadovautis išankstiniais stereotipais.